به سایت رسمی شرکت بهتاژ نوید خوش آمدید.

  1. مراجعین محترم برای ارسال اطلاعات اولیه لازم است از مرورگر کامپیوتر و یا تبلت برای ثبت نام اقدام نمایند.
  2. کلیه فیلد های ستاره دارلازم به تکمیل میباشد.
  3. برای تغییر کد امنیتی از بارگذاری مجدد استفاده نمایید.


روند پذیرش
  1. ابتدا مدارک و رزومه ارسالی بررسی و با برگزیدگان تماس تلفنی برقرار خواهد شد و سوالات تکمیلی دیگر پرسیده خواهد شد.
  2. در صورت پذیرش برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.
  3. بعد از پذیرش در مصاحبه حضوری به محل کار معرفی شده، ماه اول آزماشی پرداختی صورت نخواهد گرفت و از ماه دوم آموزشی حقوق معادل 25.000.000 ریال پرداخت خواهد شد. پس از پذیرش بعد از 2 ماه، تا 6 ماه حقوق برابر 40.000.000 ریال و بعد از 6 ماه تا 60.000.000 ریال بر حسب شرایط کاری و توانایی فرد افزایش خواهد داشت.

بدیهی است بعد از مدت آزمایش و موفقیت در آن استخدام خواهد شد.

میزان حقوق و مزایا
  1. ارتقاء شغلی و برخورداری از حقوق بالاتر پله­ کانی می ­باشد که نهایتاً در صورت موفقیت و رضایت به سِمَت مدیران ارشد رسیده و از حقوق و مزایای بالاتر از 40.000.000 ریال برخوردار خواهد شد.
  2. حقوق هر ماه کارکنان، 15ام ماه بعد پرداخت خواهد شد.
  3. بعد از استخدام، حقوق یک ماه ضبط و دو ماه پس از زمان تسویه پرداخت خواهد شد
  4. کلیه پرسنل شرکت بعد از دوران تست مشمول بیمه شده و از مزایای آن برخوردار خواهند شد.
  5. زمان کار از ساعت 8 صبح الی 17 عصر می باشد که سرپرست­ان کارگاه و مدیران ارشد از این قاعده مستثنی خواهند بود.
  6. پایان هر سال عملکرد پرسنل و مسئولین بررسی خواهد شد و در صورت عدم کسب امتیاز حداقل لازم ( 70 از 100 )، کمیسیون تجدیدنظر تشکیل و در خصوص عملکرد وی تصمیم گیری خواهد شد.
  7. اجرای کامل شرح وظایف و تعهدات کاری در طول خدمت ضروری است در صورت عدم رعایت آن طبق مقررات شرکت در خصوص عاملین تصمیم ­گیری خواهد شد.
مدارک و شرایط مورد نیاز
مدارک لازم جهت استخدام
  1.  ارائه مدارک تحصیلی و ریز نمرات برای مدارک دیپلم وبالاتر ضروری است
  2. عکس 4*3 به تعداد 6 قطعه
  3.  اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی شخص و افراد تحت تکفل همراه با سابقه بیمه ( تصویر مدارک به مدیریت اداری مالی ارائه و برابر با اصل گردد.)
  4. تکمیل جامع فرم های استخدام شرکت
  5. داشتن ضامن معتبر
  6. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
** توضیح اینکه کلیه مدارک از مبادی مربوطه استعلام و تحقیق محلی نیز بعمل خواهد آمد

مهارت های لازم

مهندس عمران - دفتر فنی و اجرا
  1.  مسلط به نقشه خوانی و ترسیم آن - سازه،معماری، الکتریکال و مکانیکال -دفتر فنی و اجرا
  2. مسلط به نرم افزار های Autocadو Etabs & Safe,Excel, World, powerpoint, ... -دفتر فنی
  3.  آشنایی کامل به نرم افزارهای روز مانند Revit - دفتر فنی
  4. تسلط کامل به صورت وضعیت نویسی و متره و براورد - دفتر فنی
  5. مسلط به اجرا و توانمند در مدیریت بر منابع انسانی - مهندس اجرا

معماری
  1.  مسلط به نقشه خوانی و ترسیم آن - سازه،معماری، الکتریکال و مکانیکال
  2. مسلط به نرم افزار های طراحی و انیمیشن
  3.  آشنایی کامل به نرم افزارهای روز مانند Revit
  4. خلاق و ایده پرداز
حسابداری و امور اداری
  1.  مسلط به ثبت رویدادهای مالی
  2. آشنا با امور مالیاتی و بیمه
  3. آشنا به نرم افزارهای ICDL و امور اداری
  4. مسلط به امور قراردادها و صورت وضعیت نویسی